Abraixas

Bienvenidos a mi casa. Este Blog nace como una iniciativa de mi necesidad de dar a conocer mis diseños 3d en Hubisms y disponer de un medio para exponer mis sueños, ideas... Muchas gracias por acompañarme en este divertido viaje.

martes, 1 de junio de 2010

O meu río Anllóns

Ver video
Poesía al río Allóns a su paso por Bergantiños (A Coruña) perteneciente a mil ibro Reflexions vivencias por un mundo mellor ©Abraixas.
O MEU RÍO ANLLÓNS (texto del video en gallego)
Á tardiña sonolente bocexa xunto ó meu río
quen sigue sometido a unha opresión viaxeira.
Gústalle explora-lo todo o que trepida e está vivo
recollendo ecos da Casilla e da verde ribeira.

Meu río é vello, é sabio, a vívido moitas cousas
Onde se atope un bo oínte contará unha historia.
Calcou moitas horas perdidas e líxanas;
pode revivir sonos e restaurar memoria.

O Allóns, é como o tempo que nunca retrocede,
por iso ten tantas historias que narrar.
Á terra se embeleza oíndo súa mensaxe.
aliméntase nas súas augas e o deixa nadar.

Á inclinación da terra empuxao sen repouso;
semellante ó tempo que non se pode deter.
Meu Anllóns, obra de Deus que pregoa agarimoso
o bó mensaxe de mel doce e tenro lecer.

Podéis leerlo seleccionándolo en MIS PUBLICACIONES

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Me enfeitizais el alma,
gracias por estar siempre a mi lado.
Os quiero Abraixas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...